poniedziałek, 7 listopada 2016

(130 lvl) Małe Arkana



Do rozpoczęcia wymagane jest ukończenie questa "Wielkie Arkana"
Questa rozpoczynamy u dobrze nam znanej Cyganki w Forcie Eder, po rozmowie z nią przenosi nas do fortyfkiacji p.3 gdzie naszym zadaniem jest porozmawiać z zakapturzonym mężczyzną, po rozmowie razem z nim przenosimy się piętro niżej do fortyfikacji p.2 i ponownie z nim rozmawiamy, wspomina on o Mei Shang Lii, do której musimy się udać (Port Tuzmer 88,54). Opowiada nam ona o Arkanach, a po zakończonej rozmowie otrzymujemy od niej 2 przedmioty: Zestaw narzędzi i list , z którymi mamy udać się do Kowala Kendala w Porcie Tuzmer (Kuźnia Kendala 9,7). Mówimy mu, że przysyła nas Mei Shang Lii, a kowal opowiada nam kolejną historię o Arkanach i wręcza kartkę z szyfrem. Kolejnym naszym celem jest Karka - Han, a dokładnie Van Saur (Przybytek Zakonu Białej Róży 23,25). Przed rozmową musimy koniecznie zapoznać się z kartką, którą dostaliśmy! Na jej podstawie przeprowadzamy dialog z Vanem (Trochę myślenia, nikomu nie zaszkodzi:) Po udanie przeprowadzonej rozmowie Van przenosi nas do swojej komnaty, gdzie wysyła nas do Kaliposa (Karka-han 88,30) po jego przesyłłkę. Tutaj znów porozumiewamy się za pomocą naszej ''magicznej'' karteczki. Gdy dojdziemy do porozumienia, alchemik znika na moment do swojego domku. Otrzymujemy pierwszy składnik trucizny i wybieramy się po drugi, do strażnika skarbu w Ratuszu (20,8) Za pomocą hasła ''Ptaki latają..'' otrzymamy od niego drugi składnik trucizny. Ze zdobytymi przedmiotami wracamy do Van Saura, który wysyła nas na kolejną wycieczkę do Alchemika Seridiusza (Tuzmer-> Dom Seridiusza 9,7) Wręczamy mu truciznę, a w zamian otrzymujemy kolejny list, który musimy dostarczyć Bonifacemu (Eder -> Pracownia Bonifacego) Wręczamy mu liścik i otrzymujemy przepustkę na zebranie Małych Arkan. Lecimy do Mei Shang Lii, pokazujemy przepustkę i idziemy do jej domu (Tuzmer 17,34) Wchodzimy na piętro i zabieramy ze skrzyni (10,9) przebranie. Musimy teraz odszukać Łasicę w kanałach (Kanały 55,10) dostaniemy się tam poprzez Opuszczony Dom w Porcie Tuzmer. Rozmawiamy z nim i udajemy się do przejścia (37,5) Należy ubrać się w strój, który wcześniej otrzymaliśmy! Wchodzimy na zebranie Małych Arkan i otrzymujemy zlecenie - musimy zabić Mei Shang Lii, klikamy na nią, umieramy i przenosi nas na Wyspę Wiśni, tutaj rozmawiamy z mistrzem Xian Shang Lii (28,45) Podczas rozmowy polecam wybrać 2 dialog, z którego wynika, że nie jesteśmy zdrajcami! Wchodzimy do jego domku i rozmawiamy z Mei, wybieramy linę i udajemy się na poszukiwania rzutki, znajdującej się gdzieś w skałach na wyspie. Trzeba dobrać odpowiednią linę do rzutki, którą uda nam się znaleźć. (W przypadku wybrania złej liny, Mei wysyła nas na medytację, wystarczy wtedy poczekać ok. 10 min) Ze zdobytą rzutką lecimy z powrotem do Mei, oddajemy rzutkę, a ona wysyła nas do Musy w pawilonie walk (11,56) Rozmawiamy z nim, otrzymujemy kij, który należy założyć Naszym zadaniem jest trafić Musę 3 razy (W przypadku chybienia, lub wybrania złego kija, podchodzimy do stojaka obok i wybieramy nowy kij i tak aż do skutku) Gdy uda nam się wypełnić nasze zadanie, wracamy do mistrza Xiana, wręcza nam on buty, które zakładamy. wchodzimy do jego domku obok i męczymy 1 dialog do skutku, gdyż może zdarzyć nam się paść. Musimy znaleźć Glewię (prawy, górny róg) Ze zdobyczą wracamy ponownie do mistrza Xiana. Brawo, ukończyliśmy trening! Musimy teraz zabić Czerwonego Diabła. Lecimy na kordy (21,77) gdzie czeka na nas łódź, którą wracamy, na łodzi należy porozmawiać z Musą, który wręczy nam linę. Zostaniemy wysadzeni w Wiosce Rybackiej i musimy znaleźć w Kanałach wejście do komnaty Arkan. (Idziemy tą samą drogą co wcześniej - przez opuszczony dom do kanałów i do kraty (37,5) Przypominam o założeniu stroju! Podchodzimy do kraty i dzięki linie wspinamy się i prześlizgujemy się przez otwór. Musimy poszukać lokum Czerwonego Diabła (Przejście za kotarą 8,4) Tutaj znajdują się 4 wejścia ja wybrałam to górne po lewej stronie.Załóżcie buty, oraz Glewię Mistrza, inaczej nie pokonacie Czerwonego Diabła! Pamiętać także o nasączeniu broni trucizną! Wchodzimy do środka i walczymy z Diabłem, niestety Musa ginie, my także padamy i otrzymujemy Maskę Diabła. ''Przypominasz sobie zapach sandałowca w biurze kapitana straży. Czas rozmówić się z tym łajdakiem!'' Idziemy do Kapitana Straży do Fortyfikacji p.3 (Fort Eder) i kończymy questa! – 2.9m punktów doświadczenia, 300 PH, heroiczny hełm


Autorką opisu jest: Diversee

Dzięki za zajrzenie! :)

Brak komentarzy: